• Slávnostné ukončenie školského roka 2022/2023

• Vážení rodičia, milí žiaci.

Školský rok 2022/2023 slávnostne ukončíme v piatok 30.06.2023 o 8:00h na asfaltovom ihrisku za školou. Po spoločnom oficiálnom ukončení prebehne odovzdanie vysvedčení žiakom v triedach.

Žiaci pôjdu domov o 10:00h. V tento deň nebude v prevádzke školská jedáleň ani školský klub detí.

• Digitálna bezpečnosť

• Dnes sa žiaci mali možnosť porozprávať s odborníkmi na tému digitálna bezpečnosť. Témami dňa boli gaming, sociálne siete a hackeri.

• Skvelý detský muzikál v podaní žiakov zo SZŠ v Novej Dubnici

• V pondelok 19.06. sme mali možnosť vidieť v našom kultúrnom dome autorský muzikál pána učiteľa a režiséra Mariána Mikuša na motívy knihy Päť detektítov od Ľubomíra Feldeka v podaní talentovaných mládežníkov zo Súkromnej základnej školy v Novej Dubnici. Predstavenie bolo plné výbornej hudby, vtipných hlášok a radosti z umenia a sebarealizácie. Ďakujeme za krásny zážitok, veríme, že bude pre nás inšpiráciou  :).

• Informácia o obmedzení prevádzky školskej jedálne

• Vážení rodičia.

Z dôvodu avizovanej odstávky elektrickej energie v utorok 13.06.2023 v čase 8:00 - 14:00h vám oznamujeme, že v tento deň nebude v prevádzke školská jedáleň a žiakom nebude vydaná desiata ani obed. Vyučovanie bude prebiehať podľa platného rozvrhu a materská škola aj školský klub detí budú v plnej prevádzke.

Ďakujeme za pochopenie.

• Skupinová mobilita Erasmus +, záver

• V sobotu 10.6., cestou domov, sme si urobili zastávku v meste Krakow, navštívili sme hlavné námestie - Rynok Glowny, na ktorom sa nachádza tzv. Sukiennice, čo je najobľúbenejší objekt pre turistov na hlavnom námestí.  Pozreli sme si krásne kostoly a stavby pripomínajúce bohatú históriu Poľska, najmä hrad Wawel, ktorý bol kedysi kráľovským hradom. Domov sme prišli až večer, unavení, ale spokojní.

• Skupinová mobilita Erasmus +, deň šiesty

• V piatok po raňajkách sme sa vybrali do mesta Kielce, kde skupina žiakov navštívila aquapark, potom sme všetci strávili hodinu v blízkom geoparku Kadzielnia. V Kadzielni sme videli pozostatok koralového útesu a pamätník poľských bojovníkov. Po dobrom obede a krátkom oddychu nás vylákala pláž blízko jazera, kde si deti zahrali plážový volejbal.

• Skupinová mobilita Erasmus +, deň piaty

• Vo štvrtok sme si urobili voľnejší deň, dlhšie sme si pospali a po raňajkách sme sa presunuli do druhého hotela. Poobede sme sa ešte raz neoficiálne stretli na ihrisku v Górne s niektorými poľskými žiakmi a zahrali si volejbal a futbal.

• Skupinová mobilita Erasmus +, deň štvrtý

• V stredu sme sa zúčastnili v škole v Górne krásneho ceremoniálu k pamiatke patróna školy Janusza Korczaka, kde sme odovzdali pamätné certifikáty. Po ceremoniáli sme v areáli školy zasadili lipu, ktorú sme priviezli zo Slovenska a ktorá symbolizuje priateľstvo medzi našimi školami. Následne sa uskutočnil priateľský zápas vo futbale. Návštevu školy sme oficiálne zakončili krátkym posedením, kde nám primátor okresu Górno odovzdal certifikáty a malé darčeky.

• Skupinová mobilita Erasmus +, deň tretí

• V utorok sme opäť navštívili školu v Górne a zúčastnili sme sa otvorených hodín rôznych predmetov. Naši žiaci sa zapájali na hodinách matematiky, angličtiny aj fyziky a v priebehu doobedia aktívne komunikovali s rovesníkmi v angličtine.  Po krátkom oddychu nás čakal výstup na najvyšší vrch Svätokrížneho národného parku Lysica, ktorý nebol náročný aj napriek tomu, že nás zastihol dážď.

• Skupinová mobilita Erasmus +, deň druhý

• V pondelok ráno nás čakalo vrelé a priateľské privítanie v Základnej škole Janusza Korczaka v meste Górno. Učitelia a žiaci si pripravili krásny program, v ktorom predstavili svoju školu, vzdelávací systém, tradície a aktivity. Súčasťou programu bolo aj predstavenie našej školy v anglickom jazyku, ktoré si pripravili naši žiaci. Po oficiálnej časti programu bolo pre nás pripravené bohaté pohostenie, ktoré zabezpečili žiaci a rodičia. Naše deti sa rýchlo cítili ako doma a zachvíľu na hodine telesnej výchovy hrali futbal s  poľskými žiakmi.

Poobede sme využili pekné počasie a zahrali si plážový volejbal v areáli hotela.

• Skupinová mobilita Erasmus + , deň prvý

• 4.6. 2023 sa skupina 15 žiakov 7. - 9. ročníka a troch pedagógov vybrala na skupinovú mobilitu v  rámci programu Erasmus + s cieľom navštíviť partnerskú školu v meste Górno v Poľsku. Cesta bola dlhá a veselá a počas nej sme navštívili soľnú baňu Wieliczka v blízkosti mesta Krakov. Podvečer sme šťastlivo prišli na miesto pobytu v hoteli Ameliowka v krásnom horskom prostredí v blízkosti Svätokrížného národneho parku.

• DOPRAVNÝ DEŇ

• Do fotogalérie bol pridaný nový album DOPRAVNÝ DEŇ.

31.5.2023 si žiaci štvrtého ročníka pripravili pre svojich spolužiakov rôzne stanovištia so súťažami. Nechýbal ani pán policajt, zdravotnícky kútik, lietadlo, vlaky, bicykle, odrážadlá či kolobežky. Po splnení všetkých úloh, čakalo kamarátov pasovanie a sladká odmena. Ďakujeme štvrtáci 🥰