Základná škola s materskou školou
Slatina nad Bebravou 154, 956 53
V Ý Z V A
na predkladanie ponúk
podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Základná škola s materskou školou
Sídlo: Slatina nad Bebravou 154, 956 53
IČO: 31202641 DIČ: 2021380262 Telefón: 038/7663218
Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Mikušová
e-mail: zsslatinanb@gmail.com
2. Názov zákazky: Vybavenie PC učebne
3. Druh zákazky: zákazka na dodanie tovaru
4. Podrobný opis predmetu:
zobrazovacia jednotka 15ks, server 1ks, konfigurácia a inštalácia systému 1ks, mikrotik router 1ks, TP-LINK TL switch 1ks, win server standard 2019 1ks, Windows Remote Desktop Services CAL 2019 15ks, Windows Server CAL 2019 – OLP NL 15ks, monitor 21,5" 16ks, set myš + klávesnica 16ks
5. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky:
Tovar by mal byť dodaný do 30.12. 2021. V prípade oneskoreného odovzdania zákazky, budú vyvodené sankcie voči dodávateľovi . Sankcie bude upravovať zmluva.
6. Uplynutie lehoty na predkladanie ponúk:
- Dňa 20.12.2021 (pondelok) do 12:00 hod.
- Doručenie – mailom
- ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a v eurách.
7. Určenie podmienok účasti
– doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať služby na predmet zákazky.
8. Podmienky financovania: Predávajúcemu sa neposkytne žiaden preddavok. Faktúru môže vystaviť predajca až po odovzdaní predmetnej zákazky. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku podľa podmienok stanovených zmluvou.
9. Kritériá na hodnotenie ponúk:
cena v € s DPH/ bez DPH, kvalita tovaru, rýchlosť dodania, zabezpečenie zaškolenia zamestnancov.
10. Iné: Záruka sa požaduje päť rokov od odovzdania diela.
V Slatine nad Bebravou dňa 14.12.2021
Mgr. Ivana Mikušová
riaditeľka školy